Webinar 'Hoe kan je generatieve AI inzetten voor je klantcommunicatie?'
Generatieve AI is imiddels niet meer weg te denken. Hoe kan AI tastbare waarde voor je klanten en je organisatie creëren? Verzekeraar TVM, consultant Blue Bricks, en softwarebureau Savvy.codes hebben de afgelopen maanden intensief samengewerkt om dit vraagstuk te onderzoeken. Ze hebben diverse experimenten uitgevoerd om te ontdekken hoe je maximale waarde haalt uit generatieve AI. Tijdens dit door het Verbond van Verzekeraar georganiseerde webinar vertellen ze je hier alles over.
- Datum: 1 oktober 2024
- Tijd: 15.00-16.00 uur
- Locatie: online evenement
Organisator het Verbond van Verzekeraars wijst erop dat elke verzekeraar de komende jaren met AI te maken krijgt. Een goede start met AI is daarom erg belangrijk. De inzichten uit dit webinar kunnen daarbij een grote hulp zijn.
Tijdens dit webinar delen 3 sprekers hun ervaringen. Dat zijn Jerom Kok, dirercteur van Savvy.codes, Job Paauw, manager AI/Innovatie van Blue Bricks en Erwin Feijen, manager Frontoffice bij TVM Verzekeringen. Zij gaan het hebben over:
- Hoe trek je de juiste kennis en expertise aan, of hoe vind je de perfecte partner met kennis van AI? Tijdens het webinar delen ze concrete strategieën en tips.
- Hoe start je vanuit een probleem of kans, in plaats van vanuit de techniek? Ze laten je zien hoe je deze benadering succesvol kunt toepassen.
- Hoe zorg je ervoor dat techniek niet alleen een probleem oplost, maar ook echt waarde levert voor je klanten en je organisatie?
- Leer van fouten; Zij hebben ze al voor je gemaakt.
- Met concrete voorbeelden en prototypes laten ze zien wat er allemaal mogelijk is.
Meer informatie over het webinar en aanmelden vind je op de website van het Verbond.