Word abonnee

Een sterk digitaal merk: kansen voor 2024

Een sterk digitaal merk wordt steeds belangrijker voor een intermediair bedrijf. Maar waar moet zo’n digitaal merk aan voldoen en hoe is het gesteld met de digitale volwassenheid van het Nederlandse intermediair? Dat lees je in deze bijdrage. Hierin vind je de resultaten van ons grootschalig online onderzoek naar de digital marketing en branding van het Nederlands intermediair. Het resultaat biedt unieke inzichten voor eigenaren en marketeers van Nederlandse tussenpersonen. Bedrijven kunnen niet...

Log in om te lezen

Inloggen

Of
Mikula Ristic 2 - verkleind

M.R. (Mikula) Ristic

De auteur is eigenaar en oprichter van SIGNA Agency en Ghostwriting Agency. Met de agencies helpt hij bedrijven en ondernemers online op te vallen en te groeien met hun merk.

Pim-vd heide 2MB - verkleind

Mr. drs. P. (Pim) van der Heide

De auteur is eigenaar en oprichter van SIGNA Agency en Ghostwriting Agency. Daarvoor werkte hij vier jaar als product- en propositiemanager bij Achmea en was hij mede-initiator van poliskraker.nl. Met de agencies helpt hij bedrijven en ondernemers online op te vallen en te groeien met hun merk.

Andere artikelen: Editie 931 - januari-februari 2024