Word abonnee

Generatie Z: van onbereikbare digitals naar ware merkambassadeurs

Hoe blijf je als financieel dienstverlener relevant voor de digital natives, Generatie Z? Deze vraag hield mij de afgelopen jaren bezig. Zowel in mijn vorige rol als propositiemanager AOV als in mijn huidige rol als marketeer. Het gaat in dit geval om de groep die geboren is tussen 1997 en 2012 (Pew Research Center). Maar wie zijn ze precies? Wat beweegt hen? En op welke socialmediakanalen bevinden zij zich? Cruciale vragen als je beseft dat ze op dit moment in de schoolbanken zitten of al klaar...

Log in om te lezen

Inloggen

Of
Pim vd Heide 07-03-2018-19659 aangepast

Mr. P.P. (Pim) van der Heide (MSc)

De auteur is eigenaar van creative agency SIGNA. Daarvoor werkte hij vier jaar als product- en propositiemanager bij Achmea en was hij mede-initiator van poliskraker.nl.

Andere artikelen: Editie 921 - Januari-februari 2023